środa, 4 października 2017

Słodko dla Pani Nauczycielki

Witajcie.

Dzisiaj mój debiut na łamach blogu Rapakivi... mam nadzieję że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu. Wykonałam czekoladownik na Dzień Nauczyciela z wykorzystaniem bazy ze sklepu Rapakivi oraz papierów i kilku elementów dekoracyjnych.


Front czekoladownika ozdobiłam dwoma pasującymi do siebie papierami 
i pasującymi elementami z tej samej kolekcji.


Napis powstał z paska z literkami, który również znajdziecie na sklepowych półkach Rapakivi.


Mam nadzieje, że zostaliście zainspirowani do stworzenia jakiegoś 
drobnego upominku na dzień nauczyciela dla swojej pociechy.

Pozdrawiam serdecznie
Agnes

Ze sklepu użyłam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1102&controller=product&id_lang=7

2 komentarze:

  1. fajny czekoladownik,lubie taki styl, szczególnie te literki, ale nigdy równo nie wychodzi mi ich przyklejanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)