czwartek, 10 września 2015

Magnetyczny plan lekcji

Witam wszystkich w ten pochmurny poranek. Dziś chcę Wam pokazać, coś co chodziło za mną od kilku tygodni. W końcu zebrałam się i zrealizowałam swoje zamierzenie. Co to jest? Otóż, przygotowując się do roku szkolnego, postanowiłam wykonać uniwersalny plan lekcji. Taki, który posłużyłby nie tylko przez semestr ale być może nawet kilka lat. 


Wydrukowałam więc paseczki z nazwami przedmiotów, na które od spodu przykleiłam magnesy. Folię magnetyczną pierwotnie miałam przykleić pod tabelki. Niestety moja akurat zbyt słabo trzymała i obawiałam się, że będzie wszystko odpadać. Zatem przykleiłam ją na. Myślę, że mimo wszystko nie wygląda to nawet tak bardzo źle. ;)


Jako tło planu wybrałam papier Hectic Eclectic, który pociągnęłam gesso i tuszami a następnie ostemplowałam i pochlapałam spleshami.
   

Na kosteczki dystansowe przykleiłam poszczególne ramki z dniami tygodnia. Dodałam napis z tekturowych liter oraz kompozycje z kwiatów.


W jednej z nich przykleiłam stare pędzle. :)
Na koniec umieściłam na magnesach nazwy przedmiotów i plan gotowy. Teraz gdy cokolwiek w nim się zmieni nie będzie trzeba go modyfikować, naklejać, czy robić od początki, tylko po prostu przełożyć paseczki i voila.


 Aby plan nie był zbyt giętki całość nakleiłam na tekturę, więc można go postawić lub zawiesić.

 

Pozdrawiam serdecznie :)



składniki planu:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=26&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1363&controller=product&id_lang=7

7 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)