sobota, 21 marca 2015

Inspiracje Wielkanocne #2

Witam serdecznie w drugim dniu wielkanocnych inspiracji. Po ostatnim wiosennym wyzwaniu postanowiłam odpocząć trochę od żółci i zieleni i zrobiłam użyteczny, dekoracyjny gadżet w kolorach mojej zastawy stołowej ;-) Uwielbiam czerwono - białą kratkę i białe groszki na czerwonym tle i nie ma znaczenia, czy są to kubki, talerze, patera na owoce, czy... stojak na serwetki ;-)




Zrobienie takiego stojaka jest niezwykle proste, otóż:

1. kupujecie w Rapakivi 2 tekturki z zajączkami (bądź jajkami lub gałązkami, lub inne jakie lubicie)
2. używacie tekturowych wycinanek do kartek (patrz np. wcześniejszy post z kartką Klaudii)
3. to co pozostało po tekturkach używacie właśnie do przygotowania stojaka, (boczne ścianki)
4. przyklejacie je do dna (pasek tektury ok 4-5 cm szerokości, długość dopasowana do ścianek), ja dodatkowo nożykiem wycięłam malutkie rowki w dnie żeby lepiej złapał klej
5. ścianki możecie podkleić ulubionym papierem, ja użyłam czerwonego w groszki i w kratkę
6. i gotowe ;-)

Żeby nie było wątpliwości, że to jednak nie Boże Narodzenie, zrobiłam jeszcze mini koszyczek, będzie jak znalazł na jedną pisankę lub kilka mini czekoladowych jajek ;-)




Koniecznie dajcie znać, czy podoba Wam się taki sposób na wykorzystanie resztek po wycinankach, a może macie jakieś inny pomysły? Chętnie je poznamy ;-)

Pozdrawiam serdecznie
Aszczka


W pracy wykorzystałam:


http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=768&controller=product&id_lang=7

4 komentarze:

  1. Swietny pomysl z tymi tekturkami! Musze kiedys wyprobowac. Do tej pory wykorzystywalam pozostalosci tekturek na pracach albo probowalam uzywac je jako masek. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają i w kratkę i kropki. Też lubię taki deseń i zestaw kolorów. Pomysł na recycling pozostałości po tekturkach - SUPER !!! A jeszcze bym chciała kursik na koszyczek :) Pozdrowionka !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale wygląda tak wykorzystana tekturka! jeśli nie podkleję otworów, będzie widoczna .. serwetka :) tak mi wpadło - świetna inspiracja nie tylko na Wielkanoc!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)